جلسه کابینه جنگی اسرائیل در پی حمله موشکی مقاومت به تل‌آویو عربستان سفیر خود در دمشق را تعیین کرد سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ می‌شود؟ ویدئو | نماهنگ خداوند "ابراهیم" را دوست داشت وزیر کشور دستور شروع انتخابات ریاست‌جمهوری را صادر کرد اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) تغییر نام منطقه حفاظت‌شده دیزمار به شهید جمهور وزیر کشور: رئیس‌جمهور شهید ما صدای رسای مردم غزه در همه مجامع بین‌المللی بود دستور سرپرست ریاست‌جمهوری درباره تداوم نظارت دقیق و جدی بر بازار ویدئو | مستند «روایت سانحه» | روایت خبرنگار صداوسیما از سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور انس حقانی: شهید رئیسی مشکلات بین کشور‌های اسلامی را حل کرد + فیلم مخالفت شورای نگهبان با ثبت‌نام الکترونیک نامزد‌های ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۶ خرداد) جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق: لزوم تبیین شخصیت‌های اخلاقی شهدای خدمت برای نسل جوان سرلشکر موسوی: ملت ایران از دل آتش‌ها همیشه سربلند بیرون آمده است زمان‌بندی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + اینفوگرافیک مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در مدرسه عالی شهید مطهری (۶ خرداد ۱۴۰۳) آیا انتخابات ریاست‌جمهوری به صورت الکترونیک برگزار می‌شود؟ پوتین با سفر به تاشکند آخرین تحولات منطقه‌ای را بررسی می‌کند انگلیس به‌دنبال احیای «سربازی اجباری» دریادار سیاری: شهدا موجب سرافرازی و بالندگی جمهوری اسلامی ایران هستند
سرخط خبرها

شهدای غزه از ۱۳ هزار نفر فراتر رفت | افزایش تعداد شهدای خبرنگار در غزه به ۶۰ نفر (۲۸ آبان ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۵۴۶۲
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
شهدای غزه از ۱۳ هزار نفر فراتر رفت | افزایش تعداد شهدای خبرنگار در غزه به ۶۰ نفر (۲۸ آبان ۱۴۰۲)
رژیم صهیونیستی همچنان به بمباران مناطق مسکونی و مراکز درمانی غزه ادامه داده و در پی این حملات تاکنون بیش از ۱۳ هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد که در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بیش از ۱۳۰۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که در این میان، نام بیش از ۵۵۰۰ کودک و ۳۵۰۰ زن به چشم می‌خورد.

این نهاد دولتی اعلام کرد: بر اثر بمباران نوار غزه توسط اشغالگران تاکنون بیش از ۶۰۰۰ نفر دیگر از جمله ۴۰۰۰ زن و کودک نیز ناپدید شده‌اند. تعداد شهدای پزشک نیز به ۲۰۱ و تعداد شهدای نیروهای امدادی به ۲۲ نفر رسیده است.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه بیان کرد: مسئولیت جنایت‌های پیاپی در نوار غزه را متوجه اشغالگران و جامعه بی‌الملل می‌دانیم. بمباران غزه از سوی اشغالگران به تخریب ۹۷ ساختمان دولتی، تخریب کلی ۸۳ مسجد و آسیب‌دیدن ۱۶۶ مسجد انجامیده است. همچنین اشغالگران ۳ کلیسا را در غزه بمباران کرده‌اند.

این نهاد فلسطینی تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله به غزه تاکنون ۱۳۳۰ مورد جنایت را مرتکب شده است.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد: ده‌ها خودرو آمبولانس به دلیل پایان‌یافتن سوخت از روند خدمت‌رسانی خارج شده‌اند. ما خواهان گشایش گذرگاه رفح برای انتقال سوخت به بیمارستان‌ها هستیم.

این نهاد دولتی تاکید کرد: ما مسئولیت تبدیل بیمارستان شفا به گورستان جمعی را متوجه اشغالگران و جامعه بین‌الملل می‌دانیم.

تعداد شهدای خبرنگار در غزه به ۶۰ نفر رسید

دفتر رسانه دولتی غزه اعلام کرد که با شهادت دو خبرنگار دیگر، تعداد شهدای خبرنگار در جریان تجاوزات اسرائیل در غزه به ۶۰ نفر رسید.

شمار شهدای سازمان ملل به ۱۰۴ نفر رسید

آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که از آغاز جنگ در غزه تا این لحظه ۱۰۴ نفر از کارکنان این سازمان در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

مقاومت فلسطین: ۲۹ تانک اسرائیلی را منهدم کردیم

گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گروه توانستند که ۲۹ تانک و خودروی نظامی رژیم اشغالگر را امروز یکشنبه در مناطق التوام، جبالیا، بیت لاهیا و الزیتون منهدم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->